Sajat Yang Dulu, Bukanlah Yang Sekarang – Apakah Keadaan Sajat Sebelum Jadi Jutawan !

Tahukan anda sebelum sajat jadi jutawan Malaysia, dia juga pernah jati watak dalam iklan yang pernah ditunjukkan dalam TV3. Apa keadaan Sajat sebelum dia jadi jutawan Malaysia?

Lihat video di bawah dan tengok sendiri!! Dulu punya sajat memang tak sama dengan sekarang.. huhu

Sedikit tentang filem iklan:

Filem iklan (yang dipanggil secara iklan komersial, commercial or ad dalam bahasa Inggeris Amerika, dan dikenali dalam bahasa Inggeris sebagai iklan TV atau iklan) adalah satu jangka masa pengaturcaraan televisyen yang dihasilkan dan dibayar oleh organisasi atau syarikat, yang menyampaikan mesej, biasanya mesej yang hendak disampaikan ialah untuk memasarkan produk atau perkhidmatan oleh syarikat mereka. Syarikat buat filem iklan adalah untuk bagi orang awam lihat produk atau perkhidmatan yang mereka ada dan justeru meningkatkan jualan mereka.

Pendapatan pengiklanan menyediakan sebahagian besar pembiayaan untuk kebanyakan rangkaian televisyen milik persendirian. Semasa tahun 2010, bilangan iklan telah berkembang dengan mantap, sementara pada masa yang sama, panjang masa setiap iklan dalam TV telah berkurangan.

Pengiklanan televisyen melibatkan dua tugas utama: mewujudkan iklan televisyen yang memenuhi piawaian penyiaran dan kemudian, meletakkan iklan di televisyen melalui masa pembelian media masa yang disasarkan yang mencapai pelanggan yang diinginkan.

Sekarang mari kita saksikan video di bawah. Iklan TV3 Sajat sebelum jadi jutawan Malaysia!

Sila tonton video:

Video-Kenapa Sajat Tak Bagi Kat Tangan, Kenapa Baling Duit Sampai Diorang Berebut..

Video-Kenapa Sajat Tak Bagi Kat Tangan, Kenapa Baling Duit Sampai Diorang Berebut..
Siapa sahaja tidak mengenali usahawan terkenal ini.Sebut sahaja nama Nur Sajat pasti anda semua terbayangkan wajahnya.

Sememangnya usahawan yang kini telah bergelar seorang penyanyi ini seringkali dihujani dengan gosip-gosip panas yang melanada dirinya.

Sebelum ini Nur Sajat telah di hentam hebat oleh netizen gara-gara lagu terbarunya yang bertajuk “Makhluk Penggoda” kerana suaranya dikatakan tidak sedap serta sumbang.

Kita sendiri telah pun sedia maklum bahawa Nur Sajat adalah seorang jutawan muda yang berjaya menceburi bidang keusahawanan.Kekayaan yang dimilikinya selalu sahaja di canang didalam media sosial.

Jadi tidak heran lah mengapa beliau seringkali mendapat perhatian daripada netizen.

Terbaru, pengasas produk Let’s Cantik ini telah dikecam hebat oleh netizen. Beliau dikatakan telah menghadiri Moodrepublik yang diadakan di Borneo Convention Centre Kuching.

Menerusi satu video berdurasi 24 saat yang dimuat naik oleh Nur Sajat di laman Instagramnya,dia telah dikecam teruk oleh netizen kerana dikatakan telah memberikan wang kepada tetamu yang hadir dengan cara membalingnya.

Pengunjung yang hadir dihujani dengan wang tersebut berpusu-pusu mengutip duit yang berjatuhan diatas lantai.

Tindakkan Sajat itu mendapat juataan komen di laman Instgramnya baik dari komen positif sehingga lah ke negatif.Selain itu, video ini juga dikatakan telah menjadi viral di laman media sosial.

Didalam video tersebut kelihatan Nur Sajat disamping teman lelakinya sedang memerhatian pengunjungyang hadir sedang mengutip duit yang dibaling daripada atas.Sememangnya niat Nur Sajat ini adalah satu niat yang murin kerana menyedekahkan sebahagian harta nya kepada orang ramai,namun cara yang dilakukan amat bertentangan dengan apa yang diajar.

Video viral tersebut mendapat kecaman hebat di laman Instagram miliknya,antaranya adalah “Kalau nak bagi tu.bagi lah dengan cara elok..perlu ke macam tu sekali.Nampak sangat yang kau ni riak.”tulis salah seorang daripada netizen. Editor: Nora








sumber theharian, Kicappedas

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*